Az európai e-kereskedelem növekedése
Európában az e-kereskedelem ugrásszerű növekedésnek indult a tavaly elkezdődött Covid-19 járvány idején. Mind a fogyasztók, mind pedig a kiskereskedők részéről az tapasztalható, hogy a digitalizációra való átállás sokkal gyorsabban megy végbe, mint azt gondolnánk – olvasható az Ecommercenews oldalán.
A koronavírus járvány és a kísérő intézkedések hatására az online vásárlások számának növekedése tapasztalható egész Európában. Mivel bezártak az üzletek a fogyasztóknak meg kellett találniuk annak a módját, hogy meg tudják vásárolni a kívánt termékeket és igénybe venni a kiszemelt szolgáltatásokat online.
Az is nyilvánvaló tény már bárki számára, hogy az európai e-kereskedelem egyértelmű növekedést ért el 2020-ban.
A fizikai üzletről a webáruházra való áttérés valószínűleg folytatódik, a kiskereskedők továbbra is érdekeltek abban, hogy az e-kereskedelmi tevékenységeik fejlesztésébe befektessenek, aminek része a többcsatornás értékesítés, vagyis az omnichannel megoldások bevezetése az ügyfelek részére.
Forrás: nets.eu
Ezt mi sem támasztja jobban alá, mint a Nets éves e-kereskedelmi jelentése, amely alapja 11.000 fogyasztó véleménye, nyolc európai országból: Ausztria, Dánia, Finnország, Németország, Norvégia, Lengyelország, Svédország és Svájc.
Lengyelországban a világjárvány óta az emberek 42% -a többet vásárol az interneten
Ezen a képen az látható, hogy az egyes országokban hány százalékkal növekedett meg internetes vásárlások száma a Covid-19 pandémia előtti adatokhoz képest:
Forrás: nets.eu
„ Azokban a skandináv országokban, ahol évekre visszamenőleg is vannak adataink azt látjuk, hogy az elmúlt 14 év során a fizikai áruk online vásárlásának növekedése ezekben az országokban a legnagyobb” – írja a Nets jelentésében.
Ruhákat és élelmiszert vásároltak a legtöbben online
A tanulmányból az is kiderül, hogy minden országban a legtöbbet vásárolt termékek a ruhaneműk és élelmiszerek voltak.
Ez valószínűleg annak tudható be, hogy elrendelték a helyi bezárásokat, amikor is a fizikai üzletek bezártak, és a fogyasztók nem voltak képesek, vagy kevésbé voltak képesek személyesen vásárolni.
Amikor az emberek otthon maradtak, a fogyasztók nagy valószínűséggel felfedezték az online vásárlás előnyeit és az otthonukba való kiszállítás kényelmét.
[fusion_button link=”/dolgozz-velunk” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”default” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”xlarge” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]Felveszem veletek a kapcsolatot![/fusion_button][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”10″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”10″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
[fusion_text]
Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximum.maximumweb.hu
[contact-form-7 id=”852″ title=”Főoldali”]