Carpverzum

Amikor a marketingesed azt mondja, hogy nem lehet már növelni a megtérülésen… Már hogyne lehetne!

CarpVerzum esettanulmány

Egy új ügyfelünk fiókját auditálva több ponton találtunk optimalizálási hibákat.

Miért is gond, ha csak egy Performance Max kampányt futtatsz és sok terméked van? – Nem tudsz optimalizálni. Így sajnos, ha egy terméked nem jó megtérüléssel dolgozik, nem tudod a költségkeretét megfelelően meghatározni.
Átnéztük a termékek megtérüléseit és egy megfelelő szegmentációval és pár trükkös beállítással már 1 hónap alatt érezhető volt a változás.

Előttünk 10 alatti megtérülésre volt beragadva a fiók, miután a Maximum Business rakétát beépítettük, már közeledünk a 15x megtérüléshez, csupán 1 hónap alatt.

Előtte:

CarpVerzum eredmények

Most, a Maximum Business-szel:

carpverzum-ads-utana

1 kampány, az is rosszul optimalizálva? Hasznos eleme a Facebook-nak a katalógus, de használni is tudni kell.

Ha vásárlást szeretnél, akkor ne az átterelés legyen a fókusz. Egy jól beállított potenciális vásárlókat kereső katalógusos kampány egy kis dinamikus remarketinggel kiegészítve akár a világot is meg tudja váltani. A lényeg, hogy vásárlást szeretne minden ügyfél, nem hivatkozáskattintást.

Egy megfelelő stratégia kis vevőcsalogató kommunikációval máris segít javítani a megtérülésen.

Ha nincs stratégia és nem jó az optimalizálás, akkor sajnos nem lehet a megtérülésen javítani, ezeket a pontokat viszont, ha felülvizsgáljuk és megfelelően építjük fel, akkor már csak a kereteket kell növelni, amíg jó számokat hoz a fiók. Ennyi a recept.

Előttünk 7x megtérülés alatt volt a fiók, miután a megfelelő hozzávalókat összekevertük, már 30x feletti megtérüléseket is találunk a fiókban.

Előtte:

carpverzum-facebook-elotte

Most, a Maximum Business-szel:

carpverzum-facebook-utana

Szeretnél te is hasonló eredményeket?

Vedd fel velünk a kapcsolatot és konzultáljunk projektedről!

szolgáltatások