Zöldfazék
Az ételkiszolgálással foglalkozó cég, az ételek iránti növekvő keresletre válaszolva alapította meg szolgáltatását. Az igényes vásárlók elégedettsége érdekében, a cég a kezdetektől fogva törekedett a kiváló minőségű ételek kínálatára és az ingyenes házhozszállítás lehetőségére Vas megye területén.
Problémák
Az indulás időszakában, az ételkiszolgálással foglalkozó cég, szembesült számos kihívással. Az élelmiszeriparban való új jelenlét miatt, a versenytársak között meg kellett találni a saját helyüket és színvonalas szolgáltatást nyújtani. Emellett az online marketing és értékesítés terén is fejlesztésekre volt szükség ahhoz, hogy elérjék potenciális vásárlóikat és konverziókat generáljanak.
Megoldás
A cég elkötelezte magát amellett, hogy minőségi ételeket kínál elérhető áron. A konyhában csak gondosan válogatott alapanyagokból készítik az ételeket, hogy biztosítsák az ízletes és egészséges fogásokat a vásárlók számára. Emellett folyamatosan fejlesztették a weboldalukat a vásárlói élmény javítása érdekében.
Ezenkívül a cég stratégiai marketingmegközelítést alkalmazott a remarketing célközönség elérése érdekében. Azokat a látogatókat, akik korábban már meglátogatták weboldalukat vagy aktivitást mutattak a cég közösségi média felületein, célzott hirdetésekkel érték el, így hatékonyan emlékeztették őket a mennyei menüsorokra és ösztönözték őket a vásárlásra.
Eredmény
A kiforrott remarketingstratégiának köszönhetően, az ételkiszolgálással foglalkozó cég, számottevő sikereket ért el. Egyetlen nap alatt mindössze 2275 Ft-ból 33 új rendelést tudhatott magáénak. Ezek az elégedett vásárlók összesen 335.573 Ft bevételt generáltak a vállalkozás számára. Az alacsony költségek és a magas konverziós arány megerősítette a cég csapatát abban, hogy az őket megfelelően definiált célközönségnek, releváns és profi hirdetéseket, tartalmakat gyártson.

Az elért sikerek lehetővé tették a cég számára, hogy tovább fejlesszék és bővítsék szolgáltatásaikat, hogy még több kedves vendéget tudjanak kiszolgálni. A vállalkozás az elért eredményekre támaszkodva, továbbra is az ügyfelek elégedettségére összpontosít.
Következtetés
Eme vállalkozás példája jól mutatja, hogy az észszerű áron kínált minőségi termékek és a hatékony remarketingstratégia, együttesen képes jelentős növekedést elérni, még egy versengő piacon is.