Ezért fontos a vállalatok számára az email kommunikáció!

Az email kommunikáció fontossága

A Netomi.com a kiskereskedelmi és fogyasztási cikkeket gyártó vállalatok e-mailes ügyfélszolgálatának állapotát vizsgálta 2020-ban.

2021-ben az ügyfélszolgálat még fontosabb lesz, mint az idei évben. A vállalatok azon képessége, hogy gyorsan, kényelmesen és az ügyfelek kevés erőfeszítésével oldja meg a problémákat, olyan alapvető fontosságú napjainkban, mint a termék, a minőség és az ár.

Mennyire fontos napjainkban a vállalati email kommunikáció?

Az elmúlt néhány évben az tapasztalható, hogy a vállalatok az e-mail kommunikáció fontosságát háttérbe szorították. 

Ez köszönhető annak, hogy megjelentek az üzenetküldő platformok, trendivé vált az élő csevegés és még olyan hangsegédek is megjelentek a piacon, mint az Amazon Alexa, amely segítségével 1 az 1-ben lebonyolíthatóak a beszélgetések és orvosolhatóak a problémák.

Amíg a vállalatok egyre több forrást vezettek be a feltörekvő támogatási megoldásokba, addig a fogyasztók elvárásai és igényei nem ebbe az irányba mozdultak el. Ebből az következik, hogy az e-mail továbbra is egy preferált digitális csatorna maradt az ügyfelek támogatására.

Ám a probléma továbbra is fennáll, hiszen a vállalatok számára kihívást jelent egy hatékony és működő ügyfélszolgálati rendszer létrehozása az e-mail használatával. A Netomi megállapította, hogy a vállalatok 70%-a soha nem válaszol az e-mailes megkeresésekre.

A Netomi vizsgálta és kielemezte jelentésében az e-mailes támogatás elérhetőségét, a válaszkészségét és a vállalatok azon képességét, hogy mennyire tudják növelni az ügyfélélményt. 

Az ügyfélélményért felelős vezetők ebben a kimutatásban olvashatnak hasznos információkat az ügyfélszolgálati statisztikákról.

Íme néhány kiemelt adat: 

 

  • az ügyfelek 31%-a egy órán belül, vagy ennél rövidebb idő alatt vár választ, de az átlagos e-mail válaszidő közel 36 óra

 

 

  • a vállalatok csupán 56%-ának van könnyen elérhető e-mail címe

 

 

  • az ügyfelek 8-szor nagyobb eséllyel kapnak választ hétköznap, mint hétvégén

 

 

  • amikor a vállalatok lehetőséget kaptak arra, hogy túllépjenek egy speciális kérésen, a vállalatok 83%-a ezt nem tudta teljesíteni.

 

Konklúzió: 2021-ben az ügyfelek elvárásainak való megfelelés már nem egy választható opció lesz, hanem egy jogos elvárás a fogyasztók részéről. 

Ha a te vállalatod is szeretne növelni az ügyfelek elégedettségi mutatóján, akkor tedd meg ezeket a szükséges lépéseket – hidd el megéri ezen dolgozni!

 

[fusion_button link=”/dolgozz-velunk” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”default” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”xlarge” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]Felveszem veletek a kapcsolatot![/fusion_button][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”10″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]

[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”10″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]

[fusion_text]

Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximum.maximumweb.hu

[contact-form-7 id=”852″ title=”Főoldali”]

Szólj hozzá!