[fusion_builder_container hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_size=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”no” min_height=”” hover_type=”none” link=””][fusion_text]
Négy hasznos tipp ahhoz, hogy több vásárlód, ügyfeled legyen a keresőkből
A keresőoptimalizálás célja az, hogy a felhasználókat a weboldaladra terelje a keresőkből, de az organikus forgalom önmagában nem elég. Ugyanis a siker azon múlik, hogy ezekből a látogatókból, hogyan lesznek fizető ügyfelek, vásárlók.
Az interneten olvasható esettanulmányok szerint az organikus forgalomból származó konverziós arány 3% körül mozog, bár a legjobban konvertáló honlapok elérik a 10%-ot, vagy annál nagyobb százalékokat is.
Ne feledd, hogy a mai internetes felhasználók a weben keresnek rá a márkádra, általában célzott kereséseket végrehajtva. Te pedig azzal segíted őket a kereséseik során, hogy azt találják meg, amire éppen szükségük van.
Tehát nagyon fontos az első, pozitív benyomás a vállalkozásodról, hiszen ezáltal nagyobb valószínűséggel fognak vásárolni.
Most bemutatunk öt olyan technikát, amellyel könnyebben bemutathatod termékeidet a célközönségednek és több konvertáló vásárlód lesz az organikus forgalmadból.
Konverzió optimalizálás lépésről-lépésre
1. Ne hagyatkozz a márkaismertségre
A potenciális vásárló azért választja a weblapodat, mert egy pillanatra úgy tűnt, hogy megfelel az igényeinek, és nem azért, mert felismerte a márkádat. Emiatt a termék márka szerint kategorizált webshopok nehezebben kerülnek előre a Google találati listáján, mint azok a webáruházak, amelyek termék típus, vagy tulajdonságok alapján vannak kategorizálva.
Ebből is látszik, hogy a túlságosan márkaorientált webhelyek SEO rangsorolása nehézkesebb, mivel az emberek nagy többsége nem márkaneves kereséseket alkalmaz. Esetükben nehézkes az eligazodás a webhelyen a keresett termékek és információk között.
2. Emeld ki a promóciókat minden oldalon
Az ár fontos vásárlási szempont a legtöbb e-kereskedelmi szektorban – minél kisebb a márkád, annál fontosabb az ár.
Sajnos a legtöbb organikus látogató, aki a belső oldalakra érkezik lemarad a kezdőlapon feltüntetett kedvezményekről, vagy akciós ajánlatokról. Ez főleg ebben az időben fontos, amikor közeledik a karácsony. Valamilyen módon emeld ki ezeket az akciókat minden oldalon.
Használhatsz dinamikus, vagy statikus promóciós bannereket minden egyes oldal tetején, illetve pop-up-ot is, melyet szintén úgy állíthatsz be, hogy minden oldalon megjelenjen a látogatók számára. Ezzel is növelve a konverziós arányt, ösztönözve a látogatókat a vásárlásra.
Folyamatosan teszteld, melyik működik a legjobban a közönséged, és weboldalad kialakítása szempontjából.
3. Sugalld nekik, hogy jó helyen járnak
A kevésbé prominens márkáknak jobban ki kell emelniük a megbízhatóságot a webáruházukban, mint a nagyobb neveknek.
Ezekkel a lépésekkel te is kiépítheted a megbízhatóságot.
SSL tanúsítvány: Google rangsorolási tényező, és a biztonságos online vásárlás alapfeltétele a HTTPS beállítás megléte, amely azt sugallja a vásárlónak, hogy vásárláskor biztonságos körülmények között adhatja meg a bankkártya adatait az adott honlapon.
Rólunk szóló oldal: ezen az aloldalon tüntesd fel a kézzelfogható információkat a vállalkozásodról, például a céged neve, székhelye, adószáma, céjegyzékszáma, elérhetőségei stb.
Szimbólumok és logók: növelheted az eladásaidat, ha feltünteted weblapodon a Google 5 csillagos értékeléseket, Facebook értékeléseket, vagy valamelyik megbízható partnered céges logóját. A lokális keresőoptimalizálás szempontjából is nagyon fontosak az értékelések/vélemények.
Telefonszámod: a nagyobb márkák esetében elfogadható, ha a telefonszám a láblécben van feltüntetve. Azonban egy kisebb brand esetében egyértelműen tüntesd fel az elérhetőségeidet, azért mert így a vásárlók gyorsan felvehetik veled a kapcsolatot.
Élő chat funkció: a konverziók, eladások növelését nagyban segíti az azonnali online támogatás megléte, vagyis valamilyen élő chat felület alkalmazása. Egy ilyen funkció integrálásával a felhasználói élményt is egy magasabb szintre emelheted webhelyeden.
4. Segítsd vásárlóidat a kiválasztásban
A legtöbben akik a keresőkből az oldaladra kattintanak, semmilyen tapasztalattal nem rendelkeznek a márkáddal kapcsolatban.
Ezáltal nehezebben fognak választani a kínálatodból, és valljuk be a rossz választások, döntések miatt – több lesz a csalódott vásárló, illetve a visszaküldött termék.
A megbízhatóság növelése érdekében és azért, hogy már az első vásárlás is sikeres legyen alkalmazz:
● mérettáblázatot,
● vásárlói útmutatókat,
● termék-összehasonlító táblázatokat.
Weblapodon emeld ki azt a szolgáltatást pl. ingyenes szállítás, amely már első látásra bizalmat ébreszt és növelik annak valószínűségét, hogy vásárlóidból visszatérő ügyfelek legyenek.
Konklúzió: Láthatod, hogy a konverzió optimalizálás lépésről-lépésre történik, fontos hogy megfontoltan, és gondosan végezd el a változtatásokat. Folyamatosan teszteld weboldaladat aszerint, hogy mi az ami működik, és mi az ami nem.
Még nincs weboldalad, de szeretnél, vagy a régi honlapodat szeretnéd megújítani? Bármelyik esetben tudunk neked segíteni, csak vedd fel velünk a kapcsolatot!
[/fusion_text][fusion_button link=”/dolgozz-velunk” text_transform=”” title=”” target=”_self” link_attributes=”” alignment=”center” modal=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” color=”default” button_gradient_top_color=”” button_gradient_bottom_color=”” button_gradient_top_color_hover=”” button_gradient_bottom_color_hover=”” accent_color=”” accent_hover_color=”” type=”” bevel_color=”” border_width=”” size=”xlarge” stretch=”default” shape=”” icon=”” icon_position=”left” icon_divider=”no” animation_type=”” animation_direction=”left” animation_speed=”0.3″ animation_offset=””]Felveszem veletek a kapcsolatot![/fusion_button][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”10″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
[/fusion_text][fusion_separator style_type=”none” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” sep_color=”” top_margin=”10″ bottom_margin=”” border_size=”” icon=”” icon_circle=”” icon_circle_color=”” width=”” alignment=”center” /][fusion_text columns=”” column_min_width=”” column_spacing=”” rule_style=”default” rule_size=”” rule_color=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=””]
[fusion_text]
Berta Gergő
06 30 386 2627
gergo.berta@maximum.maximumweb.hu
[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]
[contact-form-7 id=”852″ title=”Főoldali”]